amator turkish -2min24

Video Info
Add to playlist
Share
Report
Submitted by:
Tags:
Tag this video
To tag this video, you must be registered and logged in. To register or log in, click here.
Length:
02 min 25 sec
Views:
285,183
Description:
wonderfull show
Category:
Striptease
Channel:
Straight
Style:
Amateur
Submitted:
2007-02-01
Favourites:
You must be a registered user and logged in to view your favourites. Click on the "Login/Register" link at the top of the page to register or log in.

This feature is only available to paid subscribers. Subscribers to yuvutu have access to this feature and many more. To subscribe to yuvutu, click on the 'Subscribe' link at the top of the page.

Comments
Posted by: truckmaster on 2007-02-01 17:47:49
Nice
Posted by: Anonymous on 2007-02-01 20:54:32
Posted by: Anonymous on 2007-02-01 21:47:59
very bad girl
Posted by: Anonymous on 2007-02-01 21:58:13
valla harikasınız kızlar aranızda olmak vardı cok sexive eglenceli kalcaların cok muhtesem endi72@mynet.com
Posted by: Anonymous on 2007-02-01 23:09:11
AMINA GOYAYIM
Posted by: Anonymous on 2007-02-01 23:13:45
işte bunlar kasarlar
Posted by: chidex30 on 2007-02-02 02:08:53
the clip rock but next time let it be clear to see u pussy.(jones-peters@hotmail.com)
Posted by: Anonymous on 2007-02-02 04:42:54
bunlar nerde yaşıyo abi biz hiç denk gelemiyoruz mına koyım...
Posted by: Anonymous on 2007-02-02 04:43:48
bunlar nerde yasiyo abi biz hic denk gelemiyorz...
Posted by: Anonymous on 2007-02-02 05:04:19
The poster on the wll says it ALL!
Posted by: kashinkz on 2007-02-02 05:09:19
esa vieja deve de tira sabroso
Posted by: Anonymous on 2007-02-02 05:46:14
ULAN KAVAT..O TESHIRR ETIĞIN KIZLARI EVEL ALLAH MEMLEKETE SIKEN BULUNUR SEN BECEREMESENDE.. ESAS KENDI GOTUNU CEKTE TESHIR ET DUNYAYA KI BIR SIKEN CIKSINN...YAVSAKK..IBNEE ..ADAM GIBI DAVRANN..AKILLI OL..SIKEMIYORSAN BRAK SIKSINLER SEN NE AYAKSINN..DEVSIRMEE..LAVUKKK
Posted by: Anonymous on 2007-02-02 12:10:01
kiz beni msn ekleyin size parada veririm bonzaiasik@hotmail.com
Posted by: Anonymous on 2007-02-02 12:39:25
kameranin arkasindaki ne diye salak salak gülüyo anlamis degilim. arti kiza kasar diyan o mala diyom. kasar nedir?? her önüne gelene kasar diyen tiplerdensin belli. nerden anladin onu da cok merak ediyorum??? senin icin sokakta gezen de kesin kasardir ya, neysse, kedi uzanamadigina zaten murdar dermisss. neyssssse
Posted by: Anonymous on 2007-02-02 12:47:24
bodoslama 5 posta giderim aq
Posted by: Anonymous on 2007-02-02 14:21:34
Posted by: Anonymous on 2007-02-02 14:59:05
lan anasını sıktıım salagı herhalde kasar sıkımın antı fırızı namuslu kız bole seler yaparmı anasını bacısı sıktıım lavugu bı dıokı nerden bılıon kasar olduklarını eger sen bunları savunuosan senın ben ananı awradını sıkyım
Posted by: Anonymous on 2007-02-02 15:01:09
lan o.c annesiz sen salakmisin namuslu kiz bole seler yaparmi gerzek herhalde kasar aq senin beynini sikiyim ben abisi bide bunlari koruyo siktim lavugu
Posted by: Anonymous on 2007-02-02 18:07:32
b e d e n s e l f a c i a
Posted by: Anonymous on 2007-02-02 18:11:00
1 0 0 $ a k a d a r k a b u l e d i l e b i l i r
Posted by: Anonymous on 2007-02-03 19:27:00
Posted by: Anonymous on 2007-02-06 01:11:27
otel odası orospu muhabbetleri
Posted by: Anonymous on 2007-02-06 03:01:54
ni lan bu
Posted by: Anonymous on 2007-02-07 15:20:22
seni duvara mıhlarım öle sikerimkigötünün üstüne oturamazsın birdaha.. bak nasıl memnun kalcaksınınz ekleyin smn adresim calsium_x@hotmail.com hadi kızlar sizi ancak ben paklarım
Posted by: Anonymous on 2007-02-07 21:49:38
naabalimmmm sen dusun ;)
Posted by: Anonymous on 2007-02-08 10:49:03
zazaza
Posted by: Anonymous on 2007-02-09 00:37:37
YA HOJA BUNLARIN AMK BEN GIT BARLARA BUNLARDAN DOLU :)ALAYI KASAR AMK:)
Posted by: Anonymous on 2007-02-13 00:05:16
yavrular benim kafam iii varya simdi sizi gordum daha iii oldu,, simdi bu kasarlara 5 er 5 er sokmak lazimm
Posted by: Anonymous on 2007-02-16 20:54:18
bad
Posted by: Anonymous on 2007-02-19 20:51:04
these are not Turks(I saw many Turks by the way), these are some kind of drunk and poor x-mens. The poster on the wall summarizes the situation I guess...
Posted by: Anonymous on 2007-02-22 00:48:29
Taşsın kızım taşşş
Posted by: Anonymous on 2007-02-22 00:48:53
tassin kizim tass...seni siken sagolsun...
Posted by: Anonymous on 2007-02-25 02:12:30
istersen emailden görüşelimm daha sonrada seninleeglenceli vakti geçerire bilirsiz ikimiz_@hotmail.com bekliyorum senii
Posted by: Anonymous on 2007-03-02 22:32:18
NEYİN TARTİSMASİNİ YAPİOSUNUZ A.Q HATUN ORTADA YA BEGENİRSİN YA BEGENMEZSİN BUNUN USTUNE YORUMMU VAR?? YAPANIN BEN ZATEN A.Q
Posted by: Anonymous on 2007-03-05 13:16:45
tuvalettin olmak isterdim umutcan34_@hotmail.com
Posted by: Anonymous on 2007-03-11 08:13:21
Posted by: Anonymous on 2007-03-17 15:00:51
fdyesss
Posted by: dudimen on 2007-03-21 12:34:11
bence bu kizlar gonlunce eglenmis, hani bu kizlarin yanina bile yaklasamayan o beceriksiz arkadaslarda yorumunu yapmis bu kizlar ne olursa olsun o anlik eglenmis ve çok da yakisikli olmus
Posted by: Anonymous on 2007-03-22 19:54:44
not a lot on the TV then!!!?
Posted by: Anonymous on 2007-03-26 21:40:59
sizi gercekten tebrik ediyor ve siz amator olamassiniz diyorum.
Posted by: Anonymous on 2007-03-27 01:21:55
türklerden azgini yok bu dunyadaa :D
Posted by: Anonymous on 2007-03-27 05:01:09
kendini teshir eden kizlardan ne beklenir ki??
Posted by: Anonymous on 2007-04-16 07:43:45
baba eline saglik
Posted by: Anonymous on 2007-04-20 16:27:42
sen o odada ole kivraniyorsun ama ben seni yarragin ustunde nasil kivrandirirdim bi bilsen,tam sikimlik bi citirsin brawo sana,ama az olmus bu devami hanii... absolution35@hotmail.com
Posted by: Anonymous on 2007-04-25 17:06:01
really nice framework
Posted by: Anonymous on 2007-04-27 15:44:02
ah ulan ahh elime gecsen var ya ne sikerim seni bi bilsen ...
Posted by: Anonymous on 2007-05-04 23:20:19
Anılarım depreşti birden :) Güzel günlerdi Ayça.Hani hatırlarsan bodrumdaki tatilde bar dönüşü.Oda numarası 126 :) Unutmamışsındır eminim.Ayça kızımız iş başında :) Allah bilir kendin koymuşsundur buraya bunu.Neyse geçmişe mazi :)
Posted by: Anonymous on 2007-05-05 07:56:04
siktir la amina kodugumun bebeleri gotten yorum yapmayin bu kasar değilde kim kasar amk? Ayrica bu hakiki orospu kamerayı tutanda buda hergun siktiriyodur kendini.amk mallari.bebeler toplanmis kizin kasarligini konusuyo son npkta bu kasa hemde yaglisindan amk gorsem bi sikerim ohhhh
Posted by: Anonymous on 2007-05-05 23:17:43
la amina sıctigimin kanciklari kasintiniz varsa ben burdayim..
Posted by: Anonymous on 2007-05-06 13:25:17
kalcalar ve gögüsler tek kelime 4 4'lük. kısmet degilmis seni tanımak :) unsatisfied@msnciler.net
Posted by: Anonymous on 2007-05-06 19:51:50
bu ne laa facia
Posted by: sikici on 2007-05-09 13:33:49
slm bebegim mutlaka burada kendini izlemişsindir...... eger senin icin yorumları okursan bana mail at tanısalım olurmu ? sikicicobra@hotmail.com bekliyorum pişman olmazsın bebegim....
Posted by: Anonymous on 2007-05-10 14:19:14
ates basa vurmus durum cok vahim
Posted by: Anonymous on 2007-05-10 14:21:44
hakikaten ya niye giyindinki guzelim.kefaseler siziiiii
Posted by: Anonymous on 2007-05-10 14:27:18
sende kendin gibi bir serefsize ac diyo sarkida kiz da gogusleri aciyo.İkisi de serefsiz oldugu icin olabilir.Analar babalar nice umutlarla yolluyolar bu orospulari universiteye bunlar gidiyo erkeklere caktiriyo erkek olmazda da bole adice eglenceler duzenliyolar aralarında.A.q cok komik bisey varmis gibi ceken hatununda nefesi kesiliyo gulmekten.Yazik ulan hadi burda rusuydu almanıydı izliyozda turk kizida ondan geri durmuycam diye ne hallere giriyo.Sifatinizi sikiyim sizin ALLAHSIZLAR
Posted by: Anonymous on 2007-05-11 07:46:35
Turkar är inte blonda hahaha.
Posted by: Anonymous on 2007-05-19 12:36:05
sızler harıKASINIZ HELE SIZIN GORUNTULERINIZ HARIK VE ARKADASINIZN KAHKAHALARIDA HARIKA BEN 10 UZERINDEN 10 VERDIM BEN arif_1@netbulmail.com
Posted by: Anonymous on 2007-06-16 18:08:20
cikarmadan 5 posta
Posted by: Anonymous on 2007-06-17 07:42:11
çok hoş aaaaaldalfşldşfdss
Posted by: Anonymous on 2007-06-22 10:54:06
Posted by: Anonymous on 2007-06-24 16:55:40
hareslfdjkl
Posted by: Anonymous on 2007-06-24 16:56:41
aherkl nkdjde
Posted by: Anonymous on 2007-07-19 15:37:49
benı ekle kıs sen canlı dakılar gecırız reis_tetik_06@hotmail.com bekleım zevklı geceler icin!! !
Posted by: Anonymous on 2007-08-02 02:26:30
ekle beni ben senin derdini biliyorum anladım
Posted by: 2aces on 2007-08-10 16:51:58
what was that???
Posted by: Anonymous on 2007-08-24 02:20:34
Guzel bir gosteri tebriks.Istanbuldayim.cagatay_fe@hotmail.com.Ekleyemeski:)))Salaka bak ndn ekleyeyimki seni tanimiyorum diye dusunuyorsun.Simdiye kadar tanidigin tum insanlarda öncesinde senin icin birer yabancilardı bu 1.Aliskanlik yapip kolem olmaktan kork buda 2.
Posted by: Anonymous on 2007-08-28 13:08:45
EXTRA
Posted by: Anonymous on 2007-09-03 19:32:13
ihtiras_cemberi@hotmail.com bayanlar....
Posted by: Anonymous on 2007-09-06 11:27:32
vay a.koim ya
Posted by: Anonymous on 2007-09-09 21:13:20
çingene lnbu amınagoyim...
Posted by: Anonymous on 2007-10-23 17:42:06
ekleyin sikeyim
Posted by: Anonymous on 2007-11-11 01:58:40
belliki kizlar bunu kendi aralarinda eglenirken cekmis iclerinden biri orospuluk yapip nete wermis gerce o kizdada asiftelik olmasaydi amini gotunu acip domalmazdi .ama birazda kurban gittiklerini dusunuyorum.erkekleri bile birbirinin ustunde dalgasina hoplarken gordum lisede hepiniz gormusunuzdur.simdi onu cekip buraya werseydi bi ibne.o millete nkedr gay diebilirseniz bu kizada okadar kasar dersiniz.
Posted by: Anonymous on 2007-12-05 18:09:30
BİĞ BAĞ VİDEOS
Posted by: Anonymous on 2007-12-05 19:54:54
q rico et evs enb esa ftoo te dejo mi coreo adrianpm2526@hotmail.com espeor q nos contactemos
Posted by: Anonymous on 2007-12-05 19:56:45
q ricas peor ricas nos e cuantas veces te lo dire ps es`peor q chateamos y hagamos cosas muy atrvidas como bacildas?? a adrianpm2526@hotmail espeor verte otro video tuyo os¿¿:.........
Posted by: Anonymous on 2007-12-16 16:29:39
çıkarmadan 5
Posted by: Anonymous on 2007-12-31 22:16:15
vay beee kıpır kıpır bizim kaşarlar çok güzel kız ama gaza gelmiş belli gülen orsbu gazlamış neysee bunnlara 20 ytl anca eder
Posted by: Anonymous on 2008-01-18 15:09:56
Posted by: Anonymous on 2008-03-13 23:30:49
guzel bir kactane daha yapin
Posted by: Anonymous on 2008-03-19 19:41:57
bunu buraya koyan o piçin sülalesini sikim... kızların alayı aralarında böle makara yaparrr... erkeklerde yaparrr....boxeri tanga yapan çok arkadaşım wardı walla..başta ben hatta.. :) ama buraya werirsen, bunları artık tutan döve döve siker... yazık olmuş kızlara...kaşarda olsa bu watanın evlatları :p
Posted by: Anonymous on 2008-06-11 23:23:29
askim
Posted by: Anonymous on 2008-09-29 06:16:20
kesin bunlarda universiteli biz de cok yaptik erkekler olarak:)
Posted by: Anonymous on 2009-04-19 02:00:06
mal yaa suna bak
Posted by: Anonymous on 2011-09-05 13:43:28
PLss add me girls for webcamsex sexsevenadam@windowslive.com
Posted by: mickydeenyc on 2015-12-29 04:04:17
Hot, sexy moves! Would love to see more of her!
Posted by: tommi8305 on 2016-06-28 18:32:36
Where did you learn this kind of dancing? What's about a following scene? Very arousing.
 
Security Code Enter the number above in the field below. This helps us prevent the site filling up with automated advertisements. If you are unable to read the code, please refresh this page to get another.